Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen via 088 00 20 200 of mailen naar info@cbizz.nl.

Veel gestelde vragen CBizz Fiber

Kan ik mijn huidige CBizz modem via de coaxkabel blijven gebruiken?
Ik maak geen gebruik van TV, kan ik mijn kabel en RTV abonnement opzeggen?
Levert CBizz ook IP TV?
Ik heb op mijn huidige kabelinternetabonnement een vast IP-adres, kan ik dat meenemen?
Ik heb gekozen voor een vast IP-adres, moet ik dan toch DHCP instellen?
Ik maak nu gebruik van een subnet 8 of 16 op mijn kabelmodem. Kan ik dit meenemen naar mijn glasvezel aansluiting?
Zijn er ook subnets 8, 16 of meer beschikbaar op mijn glasvezel aansluiting?
Ik betaal mijn RTV abonnement aan CAIW kan ik dat ook overzetten naar CBizz?
Ik wil gebruikmaken van een router op mijn glasvezelaansluiting. Waar moet ik op letten?
Waar moet u opletten voor een geschikte router?
Kan ik mijn pc ook draadloos met een router aansluiten?
Kan ik mijn FRITZ!Box van het Alles-in-1-pakket gebruiken voor CBizz Fiber?
Waar kan ik mijn internetsnelheid van mijn glasvezelabonnement meten?
Wat zit er in mijn installatiepakket?
Wanneer wordt mijn installatiepakket geleverd?
Kan ik de handleiding ook ergens downloaden?
Ik heb mij kunnen inschrijven voor CIF aansluiting, maar ik kan nu niet bestellen.
Is het aanleggen van de glasvezelkabel gratis?
Ik ben nog geen klant van CBizz, maar wil graag een glasvezelaansluiting.
Mijn netwerkkaart van mijn pc/laptop dient geschikt te zijn. Waarop moet ik letten?
Ik heb bij mijn huidige kabelinternetabonnement nog een CAIW/Kabelfoon e-mailadres. Kan ik dat meenemen?