Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen via 088 00 20 200 of mailen naar info@cbizz.nl.

Veel gestelde vragen IP-televisie

Kan ik op meerdere TV's IP televisie kijken?
Ja, in de meeste gevallen kunt u op meerdere TV’s IP-televisie kijken. Hiervoor heeft u meerdere settopboxen nodig die u bij uw TV plaatst. Ook dient u vanaf de plek waar uw modem staat, een UTP-kabel (CAT5 of hoger) door te trekken naar uw settopbox(en). Voor meer informatie over de beschikbaarheid en bestellingen kunt u contact opnemen met onze sales afdeling via 088 00 20 200.
Hoe kan ik meerdere IPTV-settopboxen aansluiten?
Hiervoor heeft u, vanaf de plek waar het modem staat, per TV een aparte UTP-kabel (CAT5 of hoger) nodig.

Gebruikt u Multicast IPTV, dan dient u een netwerkswitch aan te schaffen en deze aan te sluiten op poort 3 van het glasmodem. De IPTV-settopboxen kunt u dan weer aansluiten op de nog vrije switchpoorten.
Welk type switch moet ik kopen voor meerdere IPTV-settopboxen in combinatie met Multicast IPTV?
U kunt een eenvoudige netwerkswitch kopen zoals deze worden aangeboden in diverse webshops en wit- en bruingoedketens. Wij raden de volgende modellen aan:
– Netgear GS105
– TP-Link TL-SG105

Ik krijg foutmelding S004 op de TV en heb geen beeld van een TV-uitzending, wat moet ik doen?
De foutmelding S004 komt vaak voor doordat de firewall te strikte instellingen gebruikt. U dient uw firewall minder strikt in te stellen om dit probleem te verhelpen.
Ik krijg foutmelding P304 in de app op mijn telefoon of tables, wat moet ik doen?
U heeft niet het juiste TV pakket om deze video te bekijken (uitzending gemist). Neem contact op met de sales afdeling van CBizz om uw pakket aan te laten passen.
Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, wat moet ik doen?
Wanneer de afstandsbediening niet voldoende batterijvermogen heeft, zal het LED-lampje boven de “STB”-knop 6 keer knipperen als u op een knop drukt. U dient dan de batterijen te vervangen.
Mijn afstandsbediening werkt niet meer, maar de batterijen zijn nog goed
Heeft de IPTV-settopbox wel “zicht verbinding” met de afstandsbediening? De IPTV-settopbox moet namelijk in het “zicht” staan van de afstandsbediening.
Werkt de afstandsbediening nu nog steeds niet?
Waarschijnlijk moet de afstandsbediening opnieuw worden gesynchroniseerd.
Druk tegelijk op de OK knop en de STB knop tot de STB knop gaat knipperen.
Daarna drukt u de cijfertoetsen 91 in en bevestigen met de OK knop.
Ik ben de code voor de afstandsbediening kwijt, waar kan ik deze vinden?
Buiten de losse codes zoals vermeld in de afstandsbediening kunt u op de volgende pagina codes opvragen: EZ Remote.
In de handleiding die u bij de ontvangen heeft gekregen vindt u ook een lijst met veelgebruikte codes.