Heeft u vragen?

Heeft u een vraag of u wilt contact met ons opnemen?
Stuur ons een e-mail

Persbericht gebruiken?

Geeft het door op ons
servicenummer:
088 00 20 200

Informatie over wijziging bankrekeningnummers CBizz, SpeedXS en Your Fiber

Per 1 januari 2018 wijzigen de bankrekeningnummers van CBizz, SpeedXS en Your Fiber. Dit heeft gevolgen voor al onze klanten met betrekking tot betaling van de facturen. Klanten worden per brief en/of email geïnformeerd over de exacte gevolgen voor hen.

Waarom een ander rekeningnummer?
CBizz stapt over van bank. Na een jarenlange prettige samenwerking met Rabobank is het voor de expansie van de onderneming tijd om te kiezen voor een partner die ons verder helpt om onze ambities waar te maken. ING geeft ons de ruimte om verder te groeien en wij kijken dan ook uit naar een langdurige en professionele samenwerking.

Gevolgen voor overboekingen
Klanten die maandelijks het factuurbedrag voor het abonnement en het eventuele belverbruik overboeken, dienen goed op hun factuur te letten. Met ingang 1 januari 2018 zal deze voorzien zijn van het nieuwe ING-bankrekeningnummer voor de betalingen van onze diensten. Belangrijk hierbij is dat er niet routinematig naar het oude rekeningnummer wordt overgeboekt.

Om betalingen in de toekomst te vergemakkelijken is het ook mogelijk CBizz te machtigen de facturen voortaan via automatische incasso te incasseren. Klanten kunnen hiervoor contact opnemen onze administratie via 088 00 20 200 of direct het formulier voor doorlopende incasso downloaden.

Geen gevolgen voor automatische incasso
Klanten die gewend zijn hun factuur per automatische incasso te betalen hoeven geen actie te ondernemen. De betaalwijze blijft ongewijzigd. Wel incasseren wij met ingang van 1 januari 2018 via het nieuwe bankrekeningnummer.

SpeedXS en Your Fiber zijn onderdelen van CBizz B.V. en zullen daarom meeverhuizen naar de nieuwe bank en ook een nieuw rekeningnummer krijgen.